pondělí 18. března 2013

Report z víkendu...

Zdravím BroAndSis. Dlouho jsem tu nebyl (opět). Takže....ani nevím, kde začít.

Ok Takže Páteček. V pátek jsem byl v hospodě. Docela nepříjemné posezení, protože jsem tam seděl pouze o kafi a džusíčku (bylo mi totiž řečeno, že večer budu dělat taxikáře). Tak jsem tam byl x hodin jen o tomto a půlce krabičky MalýchBór. Kamarád mezitím s tíhl 6x kola + 6x tuleň... Takže jsme již v půlce byli každý naladěn na jinou frekvenci vědomí. Nicméně to nebyl zas tah hrozný večer. Faily na kulečníku byli krásné a čistě lidské.

Sobota
Tak sobota...no v sobotu jsem byl u své babičky. Kde na mě čekal i můj Führer (čti - matka), tam jsem se chvíli zdržel, klasicky zadarmo najedl a vyrazil jsem směr Broumov. Cesta byla v pořádku. Až na jeden či dva zádrhely. První jsem měl trochu eye-fail, když jsem u silnice viděl psa a po pečlivějším pozorování se z něho vyklubalo prase a další byl, že jako vždy, když jedu do Broumova, tak jsem se musel otáčet před Pšónskejma hranicema....zase jsem zapomněl odbočit.
No nic. V Broumově (u své chotě) to bylo velice poutavé. Půl fláši slívky přidala na dramatičnosti večera. Další informace z disku jsou bohůžel nečitelné. Zřejmé vystavení magnetickému záření na mozek.

Neděle
V neděli ráno mě nebylo zrovna 8x hej....yeah ..You know.  Ale nějak jsem to přežil, aniž by někdo něco zpozoroval.
Odjezd směr HK.. Neděle byla stejně jako Sobota ve znamení cestování a bolavýho zadku (vždy, když jedu autem tak mě bolí jedna půlka...taky to tak máte?........ ale asi jsem zjistil, že je to od peněženky).. V Hk jsme se stavili v BudoucíMístnosti (čti futurum), kde byl jasný plán...Nechat se rychle ostříhat a pokračovat směr Pardubice.....NICMÉNĚ.... jak to v čechách bývá zvykem, tak je tu málo lidí, kteří jsou na správných pracovních místech.

U kadeřnice
Sedl jsem si do křesla a nejvíce mě zděsila otázka "jak to chcete?"..první myšlenky se ubíraly... přesně tam..:D... No...Nějak se to všechno zvládlo..Nakonec mě učesinkala a říká "takhle dobré"?....Poprvé v životě jsem u kaděřnice řekl, něco takového..nikdy nebyl důvod, ale ta holka měla místo rukou nohy...říkám.."Ne...vždyť vypadám jako největší debil"... Ona se na mě podívala pohledem alá "chceš nůžky do oka?" a opět přišla otázka "Tak jak to tedy chcete?"...zapomněl jsem podotknout, že jsem přišel s jasnou fotografií účesu, který chci.. nebyla schopná se k tomu ani přiblížit...Maj got.. Ok..No což..nakonec to opravila a vydali jsme se směrem do Pardubic, kde se ni zvláštního nestalo..Možná jen to, že když jste v Pce a potřebujete tam, kam i královna chodí pěšky, tak máte jen jednu možnost. Zajet do Afi a tam ....říkáte si správně...je to velice zdlouhavé..a ke konci i bolestivé...
Jinak se už nic extra nestalo-..Přijel jsem domů...Byl jsem s Maxem (pes) a zalehl aaaaa zemřel.  Takový víkend jsem už dlouho nezažil, jsem už docela zvyklý sedět s vámi tady, takže docela příjemná změna.


Tak takto můj sloh na téma "Co jste dělali o víkendu".... A co jste dělali vy?!:)

P.S.: Obchodní centra mě iritují!!! Nevím jestli to vidím jen já, ale podle mě tam je koncentrace nehnusnějších a nejtlustších holek. To nikde jinde nenajdete... (Nechápat špatně..mluvím jen o těch..co jsou evidentně vyžraný a ještě si myslí jak jsou sexy.....maj got..)

Tak jo..Dík a Cya

Žádné komentáře:

Okomentovat