úterý 19. března 2013

ŘemesloCON

Zdravím BroAndSis. Pohrávám si s myšlenkou návštěvy craftconu (nebo jak se to jmenuje:D). Sami moc dobře víte, že tuto záležitost opravdu moc nemusím, ale myslel jsem kvůli vám. Kdyby mě tam chtělo potkat aspoň 30lidí a minimálně polovina z nich byly holky a chtěli podpis někam na hezký místo, tak bych snad i přijel:D (joke...ha.ha.ha:D) Né.. Teď vážně. Asi dorazím. Potkám se tam s klukama se kterýma si jen dopisuji a nebo volám a bude to bájo. Nicméně..Chtěji za to peníze?:D Ok..Domluvme se takhle. Masivně se za mě přimluvte u organizátorů, že jim tam klidně budu dělat dvorního šaška, ale platit za to nebudu:D

Myslím si, že by to bylo fajn. Potkat se s "fanoušky". To vždy velice potěší. ....ALE! Né, že mě tam nalákáte a pak každej bude říkat věci typu "kdo to je?" apod.!!!!:D Budu tem malej v modrý mikině!:D

Takže tedy moje otázka za tři bludišťáky zní: Má jet Matoušek na craftcon? A pokuď je vaše odpověď ano.  Napište proč si to myslíte.

:D


Díky moc a Cya
Váš vždy udaný Matouš
oddaný...udatný..u..o......to je fuk.:D..vy víte ;-)

3 komentáře:

  1. Ahoi, určitě pojeď! A proč? Mnooo.. taky jsem tam ještě nebyla, ale myslím, že "dvorní šašek" si užije jakoukoli událost. A my si ji užijeme spolu s ním. (: Podpis? Samosebou :D Jo a co se vstupu týče, klidně Wizardymu (bo kdo to teď pořádá) napíšem petici, seženem podpisy a tak ;) Těším se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako ráda bych tě viděla ale na craftocon nejedu :/ .... Přijeď radši do Prahy!

    OdpovědětVymazat
  3. Mohl bys tam dojet, čím víc super lidí, tím líp :)

    OdpovědětVymazat