úterý 12. března 2013

Dlouho nic. Co?

Dlouho jsem nic kloudného nenapsal. Vlastně jsem nenapsal ani nic nekloudného.
O co jde??
Pohrávám si s myšlenkou uspořádání živého vystoupení.(asi někdo v Praze) Domlouval jsem se s Atim, který tak napůl kývl, že by to bylo super. No a nebylo?:) Já si myslím, že by to bylo extrasuprdeluxe. Určitě lepší, než dát 350Kč za Šípa. No ne?:-D A jako bonus k tomu. My by jsme byli o dost levnější.(teď spousta lidí bude namítat, že za nás nebudou platit, ale tohle je dřina jako každá jiná a hlavně sál nám zadarmo nikdo nepůjčí) Ikdyž!! Když tam naběhnem jako Kinder Mafia, tak třeba jo... :D

No ok. Ani to asi nebylo tak důležitý, ale chtěl jsem to sem napsat..aby to tu nebylo tak prázdné. Uvidíme jak to všechno bude, ale když to bude mít pozitivní ohlasy, tak by jsme to asi chtěli spáchat co nejdříve.


Dobrý..dík a.....č.. CYA!!!

1 komentář:

  1. Tak založíme Kinder Mafii z tvejch a Atiho fanoušků a fanynek, myslím, že by to docela stačilo, ne? :D

    OdpovědětVymazat